19:45

Hejj :)

Ingen vanlig dag... Vi började kl 9 idag! Skulle ha typ ute dag. För att 9:orna hade prov hela dagen. Så att vi skulle vara klockan 9 på Hembyggdsgården. Först så delade Carmen in oss i lag. Fick vara med Ebba♥, Emma, Fredrik, och Theander... Man skulle typ läsa en massa texter och så skulle man svara på frågor som var på texten. Jätte töntigt ;) Man skulle inte ens lämna in något svar. Man skulle bara göra det... Men sen så cyklade vi upp till McDonalds. Spelada brännboll. Var jätte tråkigt. Men vårat lag van! Jag förstår inte hur... Carmen måste ha räknat fel.. ;) Sen så efter det så skulle vi ha haft lunch och rast i 2 timmar så då drog jag Elin♥ och Ebba♥ hem till mig och åt Tigers jordgubbs Yoghurt med kalspuffar + oboy i. Det var riktigt gott. Sen så satt vi vid datorn. Det kändes som om vi varit hemma i en evighet. Vilket är bra. Men sen så skulle Janine♥ till stallet så dår åkte jag och Elin♥ oxå. Åkte till Östermals lekpark. Var där till 7 typ. Då åkte vi hem till var och en av oss.

Puss Viola♥ 





         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0