FjortisDunk!

                            Cha Cha ;)

Idag var det skola. Hade elevensval som sista lektion. Jag
har bild som elevensval. Satt ute i solen och målade med
Elin och Sofie, lite senare så kom Olivia och Maja Olsson.
Jag skulle måla ett guldigt träd... Men det blev inte så bra.
Jag skulle nog tagit kort på den men det gjorde jag inte...
Den blet helt totalt över färgad med en massa färger.
Olivia målade oxå lite på en. ;)
Efter skolan så var jag med Elin Maxstadh. Vi sminkade
oss som fjortisar som man kanske ser... Sen syklade vi
till Netto. Elin köpte en Franks. Jag var inte alls törstig.
Så att jag köpte en liten Husler. God var den iallafall!
Puss Viola♥

                                          ~oseriöst~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0