Fastingen

Mal!
Jag kommer att missa hela fastingen! Kommer att blir skit tråkigt. Skulle gå med Emelie, Elin, Lillhölm, Emely och Anna... Det skulle nog bli kul fast jag ska iväg till Tierp. Vi ska urnsätta min mormor. Vi skulle kunna ha gjort det tidigare med så blev det inte. För att Sanny, min bror var i Afrika-Kapstaden och han var inte med på mormors begravinig så att vi har väntat på att han skulle komma hem för att sätta ner urnan i graven. Vi ska inte ha en ny gravsten till mormor för att min morfar och mormor ska dela på en. 
Jag åker till Uppsala-Tierp-Fors. Ja har så många minnen från Fors. Mormor bodde i ett gult hus med vita knutar. Jag har inte någon bild på den här datorn men det ska jag fixa så att det kommer ut bilder på mormors hus. Det är ett jätte mysigt hus. Jag och Anton hade en koja bakom en bod som vi alltid lekte i när vi var små. Nog skrivigt. Puss herra! (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0