tomtar som lyssnar på Tekno?

Vilken galen eftermiddag!
När jag åkt hem från Josefin så kom Sofie och Maja. Vi satt i mitt rum och pratade om vad vi skule göra. Då sa jag att vi skulle cykla till Coop Forum och vara där. Vi gick in dit ochså delade vi på en Marabou Polka. Vi satte oss i deras "caféteria" (om man kan kalla den för det). God varen iallafall.
Sen när vi hade en bit kvar at chokladen så kom Olivia. NU KOMEMR DET! VI SÅG 2 ST SMÅ GNUVER! DE HADE LIKA DANA MÖSSOR OCH SÅ VAR DE EXAKT LIKA LÅNGA OCH SÅ HADE DE EXAKT LIKA DANA HÅR! VIU HÖLL PÅ ATT DÖ AV SKRATT! VI GICK IN I AFFÄREN OCH FÖLJE EFTER DEM OCH VI HÖLL PÅ ATT DÖ! DET VAR SÅÅ KUL!!
När vi kom ut ur affären så tog vi våra cyklar och syklade en bit. Vi skratatde då oxå! Då åkte vi förbi en TOMTE som hade hörlurar på sig. Han lyssnade på TEKNO! SKIT KUL! ;D

Om jag hade min mobil så skulle jag ha tagit kort men den har jag ju lämnat tillbaka för att det var en massa fel på den så att jag tror att jag kommer få tillbaka den nu på måndag eller tisdag. Hoppa hoppas hoppas! (:

Puss för dagen Bruttor!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0